Hij werd er gedurende zijn hele loopbaan wel van beschuldigd. Hier lees je er meer over.
"Frank Sinatra was koerier voor de mafia"
0 reacties
E-mail bericht
Bookmarken/Delen
04/05/'05 Frank Sinatra zou veel nauwere banden met de mafia hebben gehad dan totnutoe aangenomen, zo moet blijken uit een nieuwe, niet-geautoriseerde, biografie.
In het boek "Sinatra: the life", laten auteurs Anthony Summers en Robbyn Swan entertainer Jerry Lewis aan het woord. Die zou, volgens fragmenten uit het boek die woensdag in het magazine Vanity Fair zijn verschenen, hebben gezegd dat 'The Voice' een koerier van de georganiseerde misdaad was. 'Ol' blue eyes' zou één keer op een haar na gevat zijn geweest.
Dat zou gebeurd zijn in 1946 toen hij voor de naar Italië gedeporteerdde mafiabaas Lucky Luciano 3,5 miljard dollar in baar geld zou hebben gesmokkeld in een valies. Bij een routinecontrole van de douane in New York moest hij zijn koffer openenen. Maar gelukkig was het voor de crooner zo druk dat de douanebeambte na een oppervlakkige blik in het valies het sein gaf om door te mogen.
"In het andere geval zouden wij wellicht niets meer hebben gehoord" van de zanger die in 1998 op 82-jarige leeftijd is overleden, zo wordt Jerry Lewis geciteerd. De BBC benadrukt dat de entertainer geen persoonlijke getuige van het incident was, maar het had verteld als "een feit waarover hij weet had".
Sinatra zelf heeft altijd ontkend banden met de mafia te hebben gehad.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Contacten ,zeker .hij staat meerdere x op foto's met diverse maffia kopstukken van voor de oorlog en daarna .Hij werd ingehuurd om te zingen ,wilde hij er zelf over kwijt ,zijn vrienden ik wist(weet) niet anders dan dat het zakenmensen zijn . Ja optreden in las Vegas ,en iedereen wilde met mij praten en een borrel drinken ,en de eigenaren en andere zaken mensen nodigde mij uit .ja er is veel over gespeculeerd ,ook onderzoek geweest ,maar daar kwam niks uit .