Wat is er mogelijk in thuis werken?

Momenteel heb ik wel werk maar ik wordt er niet blij van. Graag zou ik thuis willen werken. Maar ik heb geen idee wat daar in mogelijk is. Iemand hier ervaring mee? Wat ook een optie is dat ik weer een opleiding ga volgen. Het punt is dan alleen wel dat ik wel betaald werk wil blijven doen tijdens deze opleiding. Het liefst zou ik dat doen in de richting maatschappelijk werk. Heeft iemand ook hier tips of info over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik word door mijn vrouw wel eens thuis aan het werk gezet.
De mogelijkheden zijn schier onbegrensd:
-stofzuigen
-wassen
-strijken
-behangen
-koken
-stofzuigen
dat is het voor nu wel zo'n beetje.

Als je thuiswerken bedoelt moet je dit antwoord als niet gelezen beschouwen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja beetje flauw hè.... En thuis werken kan ook hoor, maar het is maar net hoe je het wil lezen he.
Het reguliere thuiswerk is folders inpakken en dergelijke, of pennen monteren - kijk voor meer informatie hier: http://www.thuiswerkinfo.nl/thuiswerkcentrales.html
Bedenk wel: als je ontslag neemt uit een baan, krijg je geen WW.

Opleidingen terwijl je werkt: dan moet je het zoeken in avondopleidingen, kijk bij opleidingen in jouw regio of ze dat aanbieden. Anders moet je verder zoeken naar bijvoorbeeld opleidingen die 1 dag in de week school vereisen en minder gaan werken.
Bedenk wel dat een opleiding tijd kost en energie, dat doe je niet even naast een baan. Je moet je flink inzetten, maar als je een opleiding doet die je verder kan brengen, is het makkelijk jezelf te motiveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor de reactie. Ik was ook niet van plan om zomaar mijn baan op te zeggen hoor. Maar bedankt voor de waarschuwing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De overhed roept steeds dat thuiswerken (bij kantoorbanen en zo) zo'n prachtige oplossing is voor heel veel problemen, het is alleen zo jammer dat ze het absoluut niet stimuleren :/