ik ga naar den haag en waar kan ik in den haag alle winkels vinden zoals de h&m footlocker hema etc ? welke straat ?

macdonalds en v en d dus in het centrum en dan de straat

Toegevoegd na 28 seconden:
Is dit dan vlak bij het station en kan ik daar het beste parkeren of een andere plek ?

Toegevoegd na 27 minuten:
is er eventueel ook parkeergelegenheid bij het binnehof of in de buurt ?

Toegevoegd na 27 minuten:
is er eventueel ook parkeergelegenheid bij het binnenhof of in de buurt ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom ga je naar den haag als je toch alleen maar naar winkels gaat die je in elke plaats met meer dan 1000 inwoners hebt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we gaan toch naar schiphol en aangezien ik als kind nog nooit in denhaag ben geweest ( woon in enschede) ik het er wel eens wil zien natuurlijk ga ik niet alleen naar de stad ook naar het binnehof etc :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ben jij dat echt op je profiel foto want dan ben je geil!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol nee waarom vraagt iedereen dat -__- zoek maar op google kate opton
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die winkels zitten niet met z'n allen in één straat...

Antwoorden (4)

Grote Marktstaat en Spuistraat. Dat is niet ver van het station Den Haag Centraal dus je kunt je auto thuis laten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we gaan eerst even iemand achterlaten op schiphol en daarna met de auto naar den haag daarom :)
Parkeren kan je doen in de parkeer garage veerkade, dan loop je er in een rechte lijn heen.

Maar waarom ga je niet naar zoetermeer? Heb je ook alle winkels eerste 3 uur gratis parkeren... is misschien iets kleiner maar hebben ook alle winkels...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
we gaan namelijk specifiek naar den haag nog nooit geweest vandaar :)
Laan van noi( nieuw oost indie) daar in de buurt megaveel. Station spui anders goed berijkbaar via openbaar vervoer en veel winkels
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het handigst lijkt mij te parkeren op Parking Plein; http://maps.google.nl/maps?hl=nl&gs_upl=1040l10439l0l10564l54l48l6l35l33l0l136l681l3.4l7l0&bav=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&biw=1280&bih=852&wrapid=tlif131863193559911&safe=active&um=1&ie=UTF-8&q=plein+binnenhof+den+haag+parkeergarage&fb=1&gl=nl&hq=parkeergarage&hnear=0x47c5b723480a6943:0x6248e4d507eeeac1,Plein,+Den+Haag&ei=_7mYTpi1I9GVOoWt9PsK&sa=X&oi=local_group&ct=image&ved=0CAQQtgM

Als je vervolgens op dat plein staat ( is boven de parkeergarage ) dan loop je zo langs het Mauritshuis ( met het meisje van Vermeer ) door het binnenhof langs de Ridderzaal ( waar Bea haar troonrede houdt ) daarna loop je langs de hofvijver en rechtdoor loop je zo het winkelcentra in. Links zijn de doorsnee winkels die je opschrijft, aan je rechterhand zijn dan de dure sjieke winkels leuk om te kijken niet om te kopen.

Veel plezier!

Toegevoegd na 1 minuut:
winkelcentra= centrum van den haag met alle winkels, dus niet een groot gebouw ofzoiets.