Als mijn order met USPS verzonden wordt, met welke Nederlandse bezorgdienst wordt het dan bij mij geleverd?

Ik heb iets uit Amerika besteld en het wordt verzonden met USPS. Ik wil nu contact opnemen met het koeriersbedrijf om te vragen of het pakketje naar het postkantoor kan worden gestuurd omdat ik op vakantie ga en niemand thuis is. De winkel in Amerika vertelde mij dat ik met de Nederlandse koeriersbedrijf contact moet opnemen en niet met USPS, omdat zij daar niet meer over gaan als het pakketje eenmaal in Nederland is aangekomen. Ik weet nu alleen niet met welke Nederlandse koeriersbedrijf ik contact op kan nemen. De winkel in Amerika kon mij hierbij ook niet helpen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2K

Het beste antwoord

USPS is gewoon een postbedrijf, net als de post hier. Het zal dus wel via TNT komen. Ik zou TNT even bellen hierover.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je wel, ik heb met TNT contact opgenomen en zij zorgen inderdaad voor de verdere afhandeling. Ik heb overigens gelijk een Nederlandse track & trace code van hun gekregen.

Andere antwoorden (1)

Het laatste wat je kon vervolgen van je pakket was toch het inklaren bij de douane? Probeer er daar eens achter te komen, wie er voor het verdere transport gaat zorgen. Die transportfirma doet vast heel veel transporten van het inklaringsstation verder naar de huishoudens.