Omdat ze daar niet meedoen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk omdat ze niet meedoen. Ze doen alleen mee in Den Haag en Almere.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De PVV heeft zelf al aangegeven dat ze maar in een beperkt aantal gemeente meedoet. Dit omdat ze naar eigen zeggen niet genoeg geschikte kandidaten hebben voor de gemeenteraad. Het is omdat de PVV dus zelf niet meedoet aan de verkiezingen aldaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
'geschikte' betekent in deze zin 'onbenullige'
Als je graag wil dat de PVV mee kan doen in jouw gemeente, moet je zelf politiek actief worden. Ik zou zeggen, meld je aan en verander de wereld.
Disclaimer: Dit bericht is absoluut geen reflectie van mijn politieke voorkeur!