Staat er een boete op als je als student je OV chipkaart niet gebruikt om te reizen naar school-stage? (dagelijks ver van je woonplaats)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Nee, je ov is onderdeel van je studiefinanciering. Haal je de opleiding niet, dan betaal je het terug, anders wordt het omgezet in een gift.

Dus als je denkt het niet te gaan halen, dan kun je ervoor kiezen je studentenreisproduct eraf te halen of er niet op te laden.

Anders maakt het niet uit, wat je met je studentenreisproduct is aan jezelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jij betaalt gewoon voor je Studenten-OV, dus je moet zelf weten of je er gebruik van maakt of niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee je bepaalt zelf of je je OV-chipkaart wel of niet gebruikt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee er staat geen boete op maar waarom zou je hem niet gewoon gebruiken als je er een hebt. je mag ook gebruik maken van de ov naar andere bestemmingen en ook in het weekeind met korting reizen.