Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn zusje wordt vaak jaren jonger geschat dan ze is. Maar toch zijn er veel mannen die met haar het bed wel willen delen, is dat niet raar?

Ze is 20, maar veel mensen denken dat ze tussen de 12 - 14 is. Heel raar, maar zo is het gewoon.
Maar er zijn wel heel veel mannen die nogal geilen op haar, vooral mannen 50+. Vaak krijgt ze ook opmerkingen en uitnodigingen. Dan denk ik wel eens, zullen die mannen haar nou ook zo jong inschatten? Want dan is het toch best wel raar?

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Heb je geen plaatje? Dan kunnen we er iets zinnigs over zeggen?
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nee ik denk niet dat ze het leuk vind dat ik een foto van haar hier neerzet. Ze ziet er in ieder geval niet sletterig uit ofzo, maar eigenlijk best gewoon. Ja ze is wel mooi (mooi, exotisch een beetje) maar niet het vieze.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Dat mannen naar een leuk meisje kijken is een ding. Dat ze zover gaan dat er van dit soort seksuele opmerkingen gemaakt worden roept bij mij de vraag op waar ze die opmerkingen dan krijgt. Toch vreemd dat mannen zoiets zomaar zeggen. Werkt ze in een bar of zo?

Vreemd dat mannen iets van haar willen als ze bekend zijn met haar leeftijd, nee. Vreemd dat mannen naar bed willen met een kind, dus denken dat ze 12 is, JA.

Nu staan Fransen bijv. bekend als liefhebbers van kindvrouwtjes. Zie Vanessa Parodie (of zoiets). Die was ook klein en minderjarig en was daarom het sexsymbool van die tijd, in Frankrijk. Vraag me af of dat bij ons als normaal gezien zou worden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Nee ze krijgt die opmerkingen ook als ze gewoon door de stad loopt of als ze boodschappen doet.

Andere antwoorden (5)

tja.. Pedofilie is minder zeldzaam dan je zou willen. Dus als je dan iemand vind die volwassen is, maar er als jong kind uit ziet dan kan dat tot dat soort reacties leiden. Helaas maar waar :|
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Waarschijnlijk geen ze je zus alleen maar complimenten over haar uiterlijk.

Toegevoegd na 7 minuten:

Waarschijnlijk geven ze je zus alleen maar complimenten over haar uiterlijk.
Als het denigrerend is en het komt vaker voor zal misschien ook wel aan de keuze van kleding, make up liggen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Veel mannen vallen op hele jong-uitziende meisjes. Als blijkt dat het hele jonge meisje dat je net hebt ontmoet zo jong niet is, dan ben je dus ineens niet meer strafbaar als je met haar naar bed gaat. Dat is natuurlijk helemaal kicken. Iets doen dat strafbaar lijkt, zonder kans op straf!
Ze zou er veel geld mee kunnen verdienen... ;-) (Grapje hoor!)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ik geloof er niks van dat mannen van 50+ in het algemeen haar leeftijd niet goed kunnen inschatten. Je kan dan wel jong lijken qua uiterlijk, maar er is toch meer dan dat!
Het is natuurlijk wel spannend; dat begrijp ik goed.
De vraag die bij mij opkomt is echter hoe je zus met de situatie omgaat. Word ze hierdoor uiterlijk niet snel een jaartje ouder...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Van mij hoef je het ook niet te geloven hoor.
Ik schreef: Ze is 20, maar veel mensen denken dat ze tussen de 12 - 14 is.
Dus de cassière van de supermarkt, de bloeddonorafname, uitgaansgelegenheden... daar zitten ook mensen van 50+ bij die haar ook erg jong inschatten. Er zijn zelfs wel eens mensen bij die denken dat haar ID niet echt is!
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Ja, dan denk ik dat je zus zich maar wat ouderlijker moet voordoen in kleding, opmaak etc... Is dat niet de remedie?
Als het echt zo is, zegt dat iets over die mannen!
Maar is deze reactie alleen naar aanleiding van het zien van haar uiterlijk of hebben ze ook met haar gepraat.
Want het is meestal een heel verschil of je met een 14jarige of een 20jarige praat. En dan zul je toch wel ontdekken wat de eventuele leeftijd is en dan zie ik zo'n uitnodiging toch heel anders.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing