Heb ik garantie op mijn telefoon ?

Ik heb bij de Kijkshop op 13 december 2017 om 17:42 een moterola moto c plus gekocht. Alleen is die uit mijn zak gevallen en is de barst door de screenprotector gekomen. Krijg ik nog een nieuwe moterola c plus van de Kijkshop?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Wetgeving
1.1K
TurfGraver
6 jaar geleden
Nee.
ronron1212
6 jaar geleden
Jij laat hem vallen en dan wil je garantie nee die heb je niet op laten vallen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Van Kijkshop zul je vermoedelijk sowieso niets meer krijgen, die zijn vorige week immers failliet verklaard.

Antwoorden (1)

Valschade valt niet onder garantie. Je zult hiermee bij je verzekering moeten aankloppen.....als de telefoon tenminste onder een verzekering valt.....
jc54