Is er wel een villawijk in stad Groningen.

De 3jaar dat ik er woon heb ik er nooit een gezien bij centraal station staan wel villa's maar die worden beheerd door allemaal bedrijven dus vind ik geen villa wijk.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Ja hoor, Groningen heeft wel villawijken, Helpman bijvoorbeeld. Vooral in het zuiden van de stad, richting Haren, vindt je wel villa's.

Toegevoegd na 3 minuten:
In De Wijert en langs de Hereweg/Rijksstraatweg richting Haren vind je ook veel villa's.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helpman is niet echt een villa wijk. Die mensen die daar wonen zijn niet miljonair
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft ook niet in een villa te wonen om miljonair te zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Andersom dus: je hoeft geen miljonair te zijn om in een villa te wonen.