Is er iemand hier die ervaringen heeft met Desteni?

Een tijd geleden kwam ik op youtube het Desteni channel tegen. Van sommige dingen denk ik van "ja, daar zit wel wat in" maar toen ik wat langer door zocht kwam ik toch dingen tegen die wat minder zijn...
Is dit een sekte? Of is het gewoon club/soort van religie?
Ik ben erg benieuwd wat voor ervaringen mensen hier mee hebben, of het nou goed of slecht is!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hallo Esther

Ik ben zelf al meerdere jaren betrokken bij Desteni en ik kan je verzekeren dat we geen sekte zijn LOL, noch een religie - integendeel. We zijn een groep mensen die staan voor het beëindigen van de wereld zoals die nu is - vol ellende en lijden voor een groot deel van de wereldbevolking - mensen en dieren/natuur. We staan niet alleen hiervoor, we doen er ook van alles aan. Naast het 'verbeteren' van onszelf (natuurlijk) dragen we op actieve wijze de Desteni boodschap uit: tot hier en niet verder - mensheid stop met het misbruiken van alles en iedereen - inclusief jezelf!

Op democratische wijze, via de politiek, zullen we uiteindelijk het Equal Money System, het Gelijkheids Geld Systeem doorvoeren - wat betekent dat ieder mens op aarde voedsel, onderdak, medische zorg etc tot zijn beschikking zal hebben - alle mensen, dus niet alleen wij, de bevoorrechten.
Alleen dan, als in alle basisbehoeften van alle mensen is voorzien, zullen ook ALLE mensen zich kunnen inzetten voor een wereld waar lijden iets uit het verleden is - en kunnen we bouwen aan de Hemel op Aarde.

Heel in 't kort iets over Desteni. Mijn ervaringen zijn slechts goede ervaringen: ik ben nooit ergens toe gedwongen, noch gehersenspoeld. Ik hoef ook niet mijn geld af te staan (ja lol, zulke gekke verhalen gaan er rond over Desteni - mensen verzinnen graag om zichzelf interessant te maken?)

Ikzelf ben een vrouw van 55.

Heb je vragen, brand maar los :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik kan meedelen is dat de Desteni oplossing, de essentiële gereedschappen mij om te worden Wie ik werkelijk ben als ook alle artikelen (ook in engels www.desteni.co.za/articles) materiaal me enorm ondersteunen de ervaring van hoe ik mezelf ervaar te leren begrijpen en door zelftoewijding in staat ga zijn zelfperfectie te realiseren door innerlijke gelijkheid en eenheid als wie we werkelijk zijn te kunnen gaan realiseren.
De enige oplossing ook om jezelf als de wereld te veranderen en op te staan in Zelf als één en gelijk als alles.

De "dingen die wat minder zijn", zijn de dingen die we in onszelf onder ogen moeten zien m.b.v. de tools erdoorheen wandelen. Het is een proces

Alles en Iedereen is Gelijk = Er is geen verschil tussen twee wezens, alleen qua ervaringen ('goed' - 'slecht') verschillen we.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Best wat ervaring met Desteni, hierboven is precies 5 jaar oud. Ik hoop dat je begrijpt dat als er een groep of persoon ineens allerlij antwoorden heeft op vragen waar je nooit antwoord op hebt gehad dat je minstens goed moet kijken waar je in stapt. De informatie door de portal is echt heel generaal en komt meestal op het zelfde neer. Daarnaast is het erg plausibel dat het echte afterlife interviews zijn die sunnette, the portal, online heeft gezet. In mijn ogen is het met een goede hand directie van Bernard Poolman opgezet en de Portal is simpelweg een manier van communiceren wat ze slim afterlife interviews noemen, maar lijkt eerder op improvisatie. Bovendien is het zeer toevallig dat alles in een lijn valt met bekende informatie. Het is gewoon slim verpakt en er zit voor iedereen wel wat bij en het zelf hulp programma wat is opgezet kan best werken. Alleen die portal dat gaat echt nergens over, alleen in plaats om macht te centraliseren op Desteni, anders gaat iedereen maar wat doen.