zijn er gelegenheden waar alle 16 coupletten van het wilhelmus gezongen wordt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op familiefeestjes van de Oranjes, hahaha!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mogen het ook 15 coupletten zijn? Heb ze net nog even gezongen, maar kom echt niet verder dan 15 stuks. Even zo vrolijk nog een hele klus!

Het beste antwoord

Leef al heel wat jaartjes en heb zelfs het leger mogen verblijden met mijn verblijf daar maar het gehele Wilhelmus heb ik nog nooit gehoord bij een officiële gelegenheid, zelfs niet bij een uitreiking van vaandel of verheffing in ridderstand van een persoon.

Heb het vroeger op de lagere school wel moeten leren, mocht het alleen niet zingen, hele schoolgebouw werd dan ontruimd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik denk dat alleen Trix dat s'avonds voor het slapen nog zingt, en daarnaast zal het eigenlijk niet voorkomen helaas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, die zijn er niet.

( misschien kan je wat organiseren..)