Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het ooit voorgekomen dat een kind zijn of haar stiefvader of stiefmoeder heeft vermoord?

Kinderen haten hun stiefvader of moeder vaak, maar is het ooit ook zo ver gekomen dat het kind de stief- vader of moeder heeft gedood?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ben je van plan? ;) Niet dat ik weet. Andersom komt wel voor; kind gedood door stiefouder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ahahaha.
Helaas weet ik dat het andersom voorkomt, het is bij mijn nichtje gebeurt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, Wow, wat erg.
Is dit mss de reden dat je jouw stiefvader (bij voorbaat al) niet mag?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij is dat totaal niet waar, ik ken meer mensen die WEL een goede relatie hebben met hun stiefouder dan NIET...Dus ik denk niet dat je zomaar kunt zeggen dat een heleboel mensen hun stiefouder haten. Iedereen kan vader worden, maar het is iets anders om een pappa te zijn.......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@miranick je bent 21. Jij gaat denk ik niet om met de leeftijdsgroep waar ik het over heb.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Hoewel het omgekeerde vaker voorkomt (helaas), zijn er zeker ook gevallen waarin kinderen (vaak al wel iets oudere kinderen) een stiefouder naar de andere wereld hebben geholpen.
In de praktijk gaat daar een hele hoop leed en ellende aan vooraf, waardoor de verzachtende omstandigheden niet aan te slepen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Of ze vaak hun stiefouders haten weet ik niet dat is volgens mijn niet bewezen maar dat er wel eens een vermoord is door een stiefkind ja dat kan je haast wel zeker weten.
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding