Hoe rijd ik he best van Genk in belgië naar Utrecht-Centrum in Nderland?: autosnelweg

Autosnelweg Genk België naar Utrecht centrum Nederland

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Richting Eindhoven, dan richting s'Hertogenbosch, dan richting Utrecht. Gewoon de borden volgen vanuit Genk. Duurt ongeveer een kleine 2 uur.

Toegevoegd na 2 minuten:
En anders even de route uitprinten via routenet.nl.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Volgens Tomtom: vanaf Genk de Belgische A2 en een klein stukje Nederlandse A76 volgen tot knooppunt Kerensheide, van daar via de Nederlandse A2 richting Amsterdam volgen.
Je komt dan vanzelf langs Utrecht.
Afstand 186 km (van centrum Genk tot centrum Utrecht) reistijd bijna 2 uur als er geen files zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zou zelf de N74 nemen naar het noorden. Google maps geeft aan dat dit 4 minuten meer kost dan via de A2 in Nederlands Limburg, maar er is minder filedruk op de Belgische wegen, en in het noorden van Belgisch Limburg is nog niet lang geleden de maximumsnelheid verhoogd van 90 naar 120 kilometer per uur, zodat verouderde navigatiesystemen deze route niet meenemen in de berekening.