Wie moet er volgens jou een Nobelprijs krijgen die hij of zij nu nog niet heeft ?

Toegevoegd na 1 minuut:
en waarvoor ?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Salman Rusdie, voor literatuur.

Toegevoegd na 3 minuten:
En voor het aanzwengelen van de discussie over vrijheid van meningsuiting.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Ik gun mijn vader de Nobelprijs voor de 'Gouden Eikel van de eeuw'...

En het waarvoor?

Uhm...

Ik zal dat maar om privacyredenen voor mezelf houden...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ayaan Hirshi Ali...

Zij is de ambassadeur voor de vrede want ze slaat een brug tussen religies...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Professor Paik Nak-chung voor zijn gehele werk, te weten National Literature and World Literature (2 volumes, 1978 and 1985), In Search of the Logic of Human Liberation (1979), The New Stage of National Literature (1990), The Path of Practice for Transforming the Division System (1994), The Shaking Division System (1998), and Rewards of Korean Literature in the Age of Reunification (2006).
14 jaar geleden
Dat kan er maar 1 zijn, echt maar 1, Stephen Hawking.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
+1. Maar dan moeten ze wel opschieten, vrees ik...
Elke NIET PVV stemmer. Zij zorgen ervoor dat er geen gespleten samenleving ontstaat. Hitler begon ook ooit met een politieke partij en had niet met Joden.