Voor de organisatie van activiteit gebruiken we een activiteitenplan. waarom is het belangrijk zo een activiteitenplan te maken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het huiswerkseizoen weer begonnen :-)?

Antwoorden (3)

Om te zorgen dat alles op tijd verloopt en je nijs vergeet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het woord 'werkplan' kan je vervangen door 'activiteitenplan':
Werken volgens een werkplan is belangrijk omdat alles dan veel overzichtelijker is. Werken volgens een werkplan houdt in dat je je werkzaamheden voorbereid. Ook als je bijvoorbeeld in een verzorgingstehuis werkt en je bent plotseling ziek, dan kan een collega het werkplan overnemen, en dan blijft het voor de cliënt hetzelfde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het "niks vergeten" uit het vorige antwoord:
dat je weet wie waar voor verantwoordelijk is,
welke prioritieten je moet stellen,
waar en van wie je afhankelijk bent,
wie belanghebbenden zijn en hoe die meedoen
welke bronnen je hebt (financieël en materieel)
En dat alles nadat je bepaald hebt hoe de activiteit er uit komt te zien. Daar gaan meestal nogal wat brainstormsessies aan vooraf.
En misschien ben ik ook nog wel wat vergeten. Het hangt natuurlijk ook af van het soort activiteit.