Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoeveel irakezen burgers hebben de amerikanen gedood?

ik zag gister een documantaire over de militairen in iraq, hierbij zag je het nachten in iraq zijn verlopen.
jezag non stop bombardementen op steden in iraq.

in libie en syrie wordt er bijgehouden hoeveel burger doden er zouden zijn, is dat bij irak ook gebeurt?
ik wil de dingen namelijk wat beter in perspectief zien, wat assaad en kadhafi doen is grote mensen schending maar ik vraag me echt af of bush/amerika niet veel meer doden opzijn geweten heeft in hun aanval op iraq.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
588

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Amerika is gewoon een stiekem land. Ik geef ze ook wel een gelijk.. Hun weten hoe de mensen in Iraq over hun soorten denken.. Iraq luisterde nooit naar Amerika en was altijd eigenwijs.. Dus vandaar doodden de Amerikanen de Moslims.. Ik kan het me voorstellen :)) Amerika is het slimste land.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Drepolli
12 jaar geleden
Als ik kijk naar hun vermogen om naar de toekomst te kijken dan behoort het zeer zeker niet tot de slimste landen. Amerika heeft een anglosaksisch model van denken.
heel erg veel
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding