Hoe staat het met de autobranden in Vught?

Ik heb er al een tijdje niets meer van gehoord, wanneer was de laatste en is de persoon al gepakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat zou weleens kunnen kloppen dat jij er niks meer van hoort. Het is allemaal nog niet zo zeker, of er hier wel een pyromaan aan het werk is geweest, en als dat wèl zo is, dan is hij er blijkbaar mee gestopt.

De laatste autobrand is van 16 juni.

"Opnieuw auto uitgebrand in Vught
Bewoners aan de Deken van Ossstraat in Vught zijn in de nacht van woensdag opgeschrikt door een autobrand. Toen de brandweer arriveerde, laaiden de vlammen metershoog op Van de auto is niet veel over. Ook een lantaarnpaal liep lichte schade op.
Nieuwsbericht - Gepubliceerd op donderdag 16 juni 2011 - 05:45"

Op omroep Brabant
http://www.omroepbrabant.nl/Search.aspx?searchstring=vught+autobranden&refinement=news

kun je in het bericht van 14 juni lezen, dat er een "verdachte" was, die steeds naar die branden kwam kijken. Dàt viel de politie op, maar de man ging vrijuit.

Sinds 16 juni, dus bijna 3 maanden, geen autobranden meer in Vught.