Kijk even op buienradar.nl dan blijf je echt wel thuis!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij we hier op GV weergoden in ons midden hebben kan niemand deze vraag met 100% zekerheid beantwoorden.

De verwachtingen voor vandaag zijn echter regen, onweer, windkracht 4 (ZO) en een graad of 27.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Oude IJssel ligt niet ver van waar ik me momenteel bevind...
Het hangt er vanaf wat jij mooi visweer vind. Als mooi visweer in jouw ogen donker, regenachtig weer is, dan zou ik direct vertrekken. Vis je liever in een stralende zon, dan zou ik een andere dag prikken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is weer een weeralarm afgegeven dus kijk even op TT voor de laatste info