ga dansen op het station , of in een winkelcentrum en deel flyers uit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Meedoen aan Holland got's talent.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Leuk, lijkt me de beste reclame. Laat anders t shirts drukken en posters
Je zou de (plaatselijke) krant kunnen bellen en aankondigen dat je ergens op een publiek plein gaat optreden, Als je geluk hebt zijn ze erbij en kom je in de krant. Maar het antwoord hiervoor geboend kan ook. Bovendien zou je op braderieën en vlak bij evenementen kunnen optreden en dan vooral veel foto's laten maken, dan vraag je of je bij winkeliers in de buurt zo'n foto, achter het raam mag hangen met je gegevens erbij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Social media!!

Twitter, facebook, hyves laat het iedereen weten dat jullie bestaan. Wordt met iedereen vrienden. Maak leuke video's en foto's en plaats deze op je website, facebook, hyves pagina. Probeer een weekend te flyeren in het grote winkelcentrum bij jullie in de buurt. Ga langs scholen om kinderen enthousiast te maken.

Succes!