Is er een mogelijkheid om een Engelse/Amerikaanse krant elke dag te ontvangen?

Zonder dat de abonnementen waanzinnig duur zijn...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Er zal geen bedrijf gek genoeg zijn om een bezorger op pad te sturen om die ene krant naar jou te brengen. De enige andere mogelijkheid dan internet die ik zie is dat de uitgever je de krant elke dag per post stuurt, maar daar zullen hoge kosten aan vast zitten en je zult de krant nooit op dezelfde dag ontvangen als dat die gedrukt is.

De enige mogelijkheid die ik zie is dat je een internet-abonnement op de krant afneemt, iets dergelijks heeft in ieder geval de telegraaf ook, daar kun je de hele krant online lezen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Internetabonnement dan maar... :D

Andere antwoorden (1)

Als je een iPad hebt kan je voor ongeveer €0,79 per exemplaar de digitale versies van kranten kopen. Dat leest best goed. Het is precies hetzelfde als de papieren krant, je hebt 'm direct en de foto's zijn mooier dan op papier.