Wat wel zou kunnen gebeuren is dat je huid door dat spul een beetje uitdroogd. Hierdoor gaat je huid meer talg aanmaken. Wanneer je dan stopt blijft je huid nog een tijd extra talg aanmaken waardoor je huid juist extra vettig wordt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

In principe niet. Wel zou je verslaafd kunnen raken aan het smeren van iets op je gezicht, omdat het lekker ruikt of omdat je het leuk vindt om iets op je gezicht te smeren. Hier heeft je huid weinig mee te maken.

Tweekaz.