Briefje 1 miljard dollar?

op deze site http://aanraders.info/Website-artikelen/Blog/Waarom-Facebook-en-Hyves-zoveel-waard-zijn.html staat een briefje van 1 miljard dollar bestaat dat echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Nee dat bestaat niet.

Het dollarbiljet met de hoogste waarde was die met een waarde van $100.000.

Dit was echter geen biljet voor gewoon gebruik, maar kon alleen gebruikt worden voor interbancaire transacties tussen de verschillende Federal Reserve Banks.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee dat bestaat niet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het dan nep?
Helaas nep.. Hoogste amerikaanse dollarbriefje is 100 dollar. En er zijn nog wel biljetten van 500,1000,5000 en 10000 dollar, maar die zijn officieel niet meer in omloop.
Zie hier: (ff naar beneden scrollen)
http://www.verenigdestaten.info/rsinfo/geld.html

Een biljet van 1.000.000 dollar is dus ongeveer zoveel waard als het papier waarop het gedrukt is.