Wat voor toegevoegde waarde heeft Patty Brard aan de jury bij K2 zoekt K3

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Ik denk geen en zelfs een negatieve uitwerking. K3 is een grope met een nette, kinder uitstraling. Bijna de perfecte fatsoen en netheid. Dat is de reden dat ze populair zijn. een beetje het barby gevoel. Ouders vidnen het prima omdat het goed is. Als je K3 met Brard koppelt is dat een zeer negatief bijeffect. Mijn zoon is gek van K3 maar denk niet dat hij Brard leuk vindt

Zonder het ooit te kijken zeg ik direct ze trekt veel kijkers met haar gedrag. Mensen kijken dan voor patty omdat ze zo grappig ,dom, knap enz enz is. iedereen heeft wel een mening over patty en daarom trekt ze veel kijkers

Bij onzinnige nietszeggende programma's horen onzinnige nietszeggende juryleden. Soort zoekt soort, zeg maar.

net zo veel waarde als het programma zelf. 0,0 het is gewoon het meerendeel van de mensen voor gek zetten. oftewel mensen zetten zichzelf voor gek op een paar na die echt kunnen zingen. En dat noemen ze dan amusement...

De jury bij K2 zoekt K3 bestaat uit 2 Belgen en 2 Nederlanders. Om een beetje tegenwicht te geven aan de "makke" en beleefde Belgen hebben ze bij SBS6 Patty Brard toegevoegd aan de jury zodat er tenminste een beetje ongenuanceerd, brutaal en schreeuwerig commentaar wordt gegeven. Anders wordt het programma wel erg saai.

Patty Brard heeft bij geen enkel programma toegevoegde waarde. Ze is en doet zo nagemaakt. Walgelijk mens.

De enige reden die men geeft voor het aanwezig zijn van Brard is omdat ze zelf jarenlang in een meidengroep, Luv, heeft gezeten en nu meent erg veel verstand te hebben van muziek en zangtalent.