Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Ik denk geen en zelfs een negatieve uitwerking.

K3 is een grope met een nette, kinder uitstraling. Bijna de perfecte fatsoen en netheid.

Dat is de reden dat ze populair zijn. een beetje het barby gevoel. Ouders vidnen het prima omdat het goed is.

Als je K3 met Brard koppelt is dat een zeer negatief bijeffect.

Mijn zoon is gek van K3 maar denk niet dat hij Brard leuk vindt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

Zonder het ooit te kijken zeg ik direct ze trekt veel kijkers met haar gedrag.

Mensen kijken dan voor patty omdat ze zo grappig ,dom, knap enz enz is.

iedereen heeft wel een mening over patty en daarom trekt ze veel kijkers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij onzinnige nietszeggende programma's horen onzinnige nietszeggende juryleden. Soort zoekt soort, zeg maar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geen natuurlijk...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
net zo veel waarde als het programma zelf. 0,0
het is gewoon het meerendeel van de mensen voor gek zetten. oftewel mensen zetten zichzelf voor gek op een paar na die echt kunnen zingen. En dat noemen ze dan amusement...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naar mijn mening heeft Patty Brad totaal geen toegevoegde waarde, waar en wanneer dan ook. Dus ook niet in een programma dat totaal geen toegevoegde waarde heeft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De jury bij K2 zoekt K3 bestaat uit 2 Belgen en 2 Nederlanders. Om een beetje tegenwicht te geven aan de "makke" en beleefde Belgen hebben ze bij SBS6 Patty Brard toegevoegd aan de jury zodat er tenminste een beetje ongenuanceerd, brutaal en schreeuwerig commentaar wordt gegeven. Anders wordt het programma wel erg saai.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mevr.Brard'swaarde is voor een groot deel (helaas) van de kijkers naar dit en andere programma's waarin ze figureert of jureert ontegenzeggelijk groot! Maar,net als met veel dingen,je moet er van houden. Ik ben beslist geen fan! Dus: Geen enkele!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat voor toegevoegde waarde heeft K2 zoekt K3?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
omdat in elke jury van dat soort programma´s wel een bitch (sorry voor het woord) zit die de kandidaten flink kan afzeiken. aangezien patty geen blad voor de mond neemt zal ze daarom wel gekozen zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Patty Brard heeft bij geen enkel programma toegevoegde waarde. Ze is en doet zo nagemaakt. Walgelijk mens.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De enige reden die men geeft voor het aanwezig zijn van Brard is omdat ze zelf jarenlang in een meidengroep, Luv, heeft gezeten en nu meent erg veel verstand te hebben van muziek en zangtalent.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet dat ik een fan ben van Patty Brard, maar wat voor toegevoegde waarde hebben de andere juryleden?
Voor zo'n programma worden er nu eenmaal juryleden gezocht die uit de branche komen, in dit geval de muziekbranche. Daar komt Patty uit. Klaarblijkelijk was er niemand anders beschikbaar om deze jurering te doen.
Maar troost je.... dit programma is niet zo langslepend als bijv. Idols.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ze heeft helemaal geen toegevoegde waarde niet daar maar ook niet elders
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding