Wat is er nou uitendelijk gebeurd met de (toen nog) 4jarige Madeline? Die een paar jaar terug werd ontvoerd uit een hotel?

Ik heb er nooit meer iets van gehoord, alleen dat ze een jaar terug was gespot ergens
Maar dat kon net zo goed iemand anders zijn
Weet iemand wat er precies of waarschijnlijk is gebeurd?
En wat het laatste nieuws over haar was

Antwoorden graag met bron

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je googled naar madeline, kan je ook het laatste nieuws aanklikken (recht in je scherm) Verder kan je wiki raadplegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een vreselijke googelaar
Al helemaal op de ipod
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat willen de ouders ook nog steeds erg graag weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zat ik deze week toevallig ook aan te denken..

Antwoorden (3)

Nog steeds is Madeleine McCann vermist. Haar lichaam is niet gevonden en haar ouders hebben nog steeds hoop om haar te vinden. Ze schrijven een boek over de gehele situatie zodat er opnieuw aandacht voor komt, tevens is recent een foto uitgebracht waarop ze gefotoshopt is naar haar huidige leeftijd, in de hoop dat mensen haar beter kunnen herkennen.

Toegevoegd na 47 seconden:
hieronder de website die haar ouders nog steeds runnen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat boek is er al. (zag het liggen bij de boekhandel)
De ouders waanden zich veilig, daar in dat Portugese vakantiecomplex. Vijf dagen achtereen aten ze op het terras van het tapas restaurant, met zicht op hun appartement. Om het half uur ging een van hen kijken. Op 3 mei 2007 ontdekten ze dat Madeleine weg was.

Haar ouders Gerry en Kate zoeken nog steeds. Hun tweeling van zes weet dat Madeleine nog steeds wordt vermist. Dat een stoute man haar heeft meegenomen.

De ouders zijn voorgesteld als misdadigers van het meest geraffineerde soort. Een 'trial by media' hebben ze gehad. Ze waren door het publiek al veroordeeld omdat ze hun kinderen in bed hadden achtergelaten, om even verderop in een restaurant met vrienden te eten.
Zelf denken ze dat ze in de gaten gehouden zijn, dat hun routine bekend was bij degene die Madeleine uit bed heeft gehaald.

Verdachten zijn ze voor de Portugese politie niet meer. Maar, zegt Gerry, veel mensen zullen denken: waar rook is, is vuur. Daarom heeft Kate nu hun verhaal te boek gesteld. "Als mensen uitgaan van het ergste, wordt er ook niet meer naar haar gezocht. Maar er is geen enkel bewijs dat ze dood is. Zoals er ook geen bewijs is dat wij betrokken zijn." Maddie zou ook, zomaar ineens, kunnen worden teruggevonden. Dat is vaker gebeurd bij verdwenen kinderen, in Amerika zelfs nog na achttien jaar. "Het is voor ons niet minder onwaarschijnlijk dat ze ergens rondloopt."
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze is nog steeds vermist, maar de zoekacties rondom haar zijn afgenomen en minder in de actualiteit. de zaak is als het ware in populariteit afgenomen..