Als je gedetineerd bent en je moet naar het ziekenhuis, hoe gaat dat dan?

Heeft het ziekenhuis een afsluitbare cel? Of de gevangenis een ziekenkamer?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K

Het beste antwoord

Dit heb ik gezien een keer in een ziekenhuis: die gevangene kwam geboeid uit een politieauto onder bewaking van 3 agenten. Ook zo naar de arts en toen op dezelfde manier weer in de politiewagen.
Gevangenissen hebben een ziekenafdeling, maar voor een specialist is een bezoek een het ziekenhuis soms noodzakelijk natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Du hast, wie bijnahe immer, recht! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik vond het heel bedreigend om dat mee te maken, zeer imponerend. Mijn auto stond naast die geblindeerde bus en ik zat nog in de auto toen de gedetineerde eruit gehaald werd. Ik liep er achteraan en hij moest op dezelfde afdeling zijn als ik. Mijne Dank ist schon wieder gross.
Fast immer??? Ich werde rot wie eine Tomate ;-))

Andere antwoorden (5)

De gevangenis heeft een, uiteraard beveiligde, ziekenafdeling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De vraag is:En je moet naar het ZIEKENHUIS. Een gevangenis herbergt geen specialismen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een gevangene gaat dan naar het ziekenhuis, met speciaal vervoer, zwaar bewaakt.
Je zult wel onder begeleiding naar het ziekenhuis getransporteerd worden en daar zal dan ook wel bewaking aanwezig zijn, indien nodig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Precies! +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus Herr M!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik gaf je een plusje! Vandaar de +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@ Mince, na jouw plusje,bleef de teller op 0 staanen pas na het plusje van Wendy H kwam er 1 plusje te staan. Als je het nog eens probeert kun je zien of het gelukt is.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Noop Mince, die is van mij, want ik kan niet meer plussen: dan staat er "Stem kon niet worden toegevoegd. Misschien heb je al gestemd op dit antwoord?"
Dus ik denk, dat je um toch bent vergeten?
Als je opgenomen moet worden of bv een operatie nodig hebt, dan is er een speciaal ziekenhuis aanwezig in de gevangenis van scheveningen, hier kunnen ze de meeste ingrepen uitvoeren. Als je later terug gaat heeft elke gevangenis een aparte ziekenboeg waar je dan opgenomen wordt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ten eerste weet de gedenineerde zelf niet wanneer hij/zij naar het ziekenhuis word gebracht (dit om mogelijke ontsnapping te voorkomen.) En meestal gewoon in een afgeschermde auto dus een dvno busje of een gevangennisbusje. Met handboeien of zo`n stok bij je benen. Er zal volgens mij wel continu bewaking bij zijn, ook als het om `prive' zaken gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je stapt uit de auto van justitie onder begeleiding van 2 bewakers .
Maar daarvoor krijg je een stok in een broekspijp om weglopen te voorkomen .
En in het ziekenhuis ben constant onder begeleiding .