Waarom stuurt de NAVO géén sluipschutterteam om Khadaffi te elimineren? Als hij dood is, valt zijn regime toch uit elkaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Goeie vraag. Koop een Libiër om en geef hem de opdracht. Die valt minder op dan een Amerikaan. En is goedkoper dan met 10 landen erop af stormen ten kosten van ons belastinggeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de geallieerden ons niet bevrijd hadden (omdat ze zich niet moeten mengen in andermans zaken) dan stond de vlag er wel anders voor.
Sommige zaken worden onze zaken als een conflict een dictator overstijgt doordat hij op zijn eigen volk gaat schieten.
De NAVO en de Arabische Liga geven hem een kans om zich terug te trekken en dwingen dmv een no fly
zone, embargo,s, bevriezing tegoeden tot een knieval. Maar het is te gek voor woorden om iedereen die ons niet welgevallig is neer te knallen .En in Nederland hebben wij een Monarchie maar de regering maakt de dienst uit. En als u het over kostenplaatjes heeft, dan zijn de kosten van het koningshuis peanuts vergeleken bij de miljardendans waar onze regering mee bezig is. (Waar was u met Koninginnendag en wat deed u?)

Het beste antwoord

Khadaffi heeft nog vele aanhangers .
Als men hem uitschakelt dan is de kans op een burgeroorlog heel groot .
En hij zal als martelaar voortleven .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Er zullen vast mensen klaar staan om hem op te volgen.
En misschien weet de NAVO ook nog niet hoe het nu verder moet zonder Gaddafi, nog een Irak?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het niet de bedoeling is, dat zijn regime uit elkaar valt en de macht wordt overgedragen aan door Al Qaeda gesteunde rebellen.
13 jaar geleden
Volgens internationale regels mogen landen of organisaties de leider van een land niet vermoorden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is geen computerspel dat eindigt wanneer je de 'commander' elimineert. Plus heb je ook het feit dat dat niet zo makkelijk te verwezenlijken is. Kijk maar naar de operatie van Nederland dat diep faalde terwijl de persoon in kwestie niet eens weg wou. Misschien was de reden van falen ook omdat het een vriendendienstje was.. Een doodgewone Nederlandse burger hadden ze laten stikken.