Zijn er openbare ruimtes die je met hoge hakken niet mag betreden?

Toegevoegd na 9 minuten:
... en die je met andere schoenen wel mag betreden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Amadea
12 jaar geleden
Een moskee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Klopt, schoenen uit!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom niet??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee een openbare ruimte is een ruimte die voor iedereen toegankelijk is en heeft niets met buiten te maken.

Het beste antwoord

Een sportzaal. Hoge hakken kunnen bv de vlakelastische vloeren beschadigen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Nee maar er kan natuurlijk ergens en uitzondering zijn. Maar dat zal dan wel vermeld staan
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een zwembad, want daar mag niemand schoenen aan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een moskee? (of zijn die niet openbaar?)
Verder kan ik me niet indenken waar je niet met hoge hakken mag lopen. Ik kan me wel voorstellen dat ik ruimtes waar absolute stilte is geboden, je daar niet makkelijk loopt met hakken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zet er niet bij of je de vraag tot Nederland beperkt.
In Groot Brittannie zijn er (blijkbaar) veel ruimtes, zie link

Toegevoegd na 2 minuten:
die motie in Engeland is trouwens al uit 2009.

en zie ook de tweede link: er zijn al wel bordjes beschikbaar

Toegevoegd na 5 minuten:
nog een laatste: ook in griekenland zijn ze er blijkbaar mee bezig om hun mooie (openbare) gebouwen te beschermen
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat gaat er niet over dat er hakken worden verboden, maar dat het verboden wordt om hakken te verplichten ;)
amigo
12 jaar geleden
ja en nee, (in de eerste link) ze willen minder hakken omdat het zoveel ziekteverzuim geeft. bij die derde link gaat het wel om een echt verbod maar ik kon niet vinden of het er al door is
Je mag niet met hakken op die gele soort van glijbaan als het vliegtuig pech heeft en in de zee beland.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vliegtuigen,musea,s met houten en gladde vloeren,varende schepen,uit oogpunt van veiligheid en on stabiliteit. en de meeste familie ruzies in de jaren 60 gingen over de putjes in het zeil.