Is de letter R nou wel of geen beginletter?

Bij een wiskunde test staat een kenteken: 99-RN-VB
er staat dat de letter R een beginletter is. Maar is dat eigenlijk wel zo?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja dat is inderdaad een beginletter. Sterker nog, het bewuste kenteken dat genoemd wordt is op 15 april 2010 uitgegeven voor een Volkswagen Fox!

Hieronder wat details, die ook via de link terug te vinden zijn.

Kenteken 99-RN-VB
Voertuigsoort personenauto
Merk volkswagen
Handelsbenaming Fox; 40KW
Brandstof Benzine
Vervaldatum APK 15-06-2013
Overzicht Datum aanvang tenaamstelling 15-04-2010

BPM € 1867
Motorrijtuigenbelasting Opvragen Motorrijtuigenbelasting
WAM verzekerd geregistreerd Ja
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, dat onderstaande wist ik. Dat was namelijk onze oude auto. inmiddels verkocht ;)

Andere antwoorden (2)

Ja, daar voor staan cijfers..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het kenteken "99-RN-VB" van links naar rechts leest is de R inderdaad de eerste letter. 99 zijn cijfers voor zover ik weet ;).