Wat zijn de mogelijkheden als je tijdens het pinnen in een supermarkt met een volle winkelwagen blijkt dat je saldo niet toereikend is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Wat er in de AH nog wel eens gebeurde waar ik werkte, was dat ze je karretje in de koelcel reden, voor de gekoelde producten, dan kon de klant geld halen en terugkomen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Netjes hoor!
+

Andere antwoorden (7)

1. Ergens anders met creditcard geld pinnen
2. Weglopen en alles laten staan
3. Vragen of je alles straks later op mag halen en ergens anders geld gaan halen (lenen ofzo)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Contant betalen, winkelwagen leegmaken en weer vertrekken.

Toegevoegd na 1 minuut:
Bij ons bij de buurtsuper mag je het zo meenemen en later betalen{vertrouwen}.Maar in een grote keten zoals AH,C1000 enz zal dat niet gaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
"Contant betalen, winkelwagen leegmaken en weer vertrekken." Zonde van je geld :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha
ja die komma moet een . zijn
- Met de creditcard afrekenen
- De duurste boodschappen terugleggen tot het wel past
- Lenen van de buurvrouw die toevallig ook in de supermarkt staat

- En als ze een beetje aardig zijn in de winkel: De winkelwagen laten staan en thuis cash gaan halen als je dat nog wel hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
helaas, geen geld geen boodschappen. Je kunt misschien even naar huis gaan om geld te halen en je boodschappen onder toezicht achterlaten. Dan kom je later terug om de boodschappen te betalen en mee te nemen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De caissière kan óf de aankoop annuleren en de boodschappen terug laten leggen, of u op uw mooie blauwe ogen vertrouwen dat u het ontbrekende bedrag direct gaat ophalen, anders zit zij bij het einde van haar dienst met een kasverschil.

Het is altijd handig om meerdere mogelijkheden om te betalen bij je te hebben.

Tegenwoordig zit op elke bankpas een chipknip, als je daar ook wat saldo voor noodgevallen opzet dan kun je direct in dat soort gevallen toch betalen.

Ook is er niks mis met gewoon wat contant geld in je portemonnee, dan heb je al drie betaalmogelijkheden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De eerste mogelijkheid is je boodschappen laten staan! Wanneer je thuis geld hebt liggen kan je vragen of je ze later op mag halen, dan zetten ze je karretje even apart. De tweede mogelijkheid is om een aantal boodschappen te laten staan en het hoognodige mee te nemen (mits daar wel saldo voor is..)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog een mogelijkheid is om er lering uit te trekken.
Zo komen er ook pinstoringen voor. Samengenomen is het vervelend om zonder boodschappen thuis te komen.

Dus, een oplossing is dan om standaard een contant bedrag bij je te hebben, zodat je een week vooruit kunt.