Hoe vind ik een bruidspaar?

Ik was in Rome. Daar kwam toevallig een bruidspaar voorbij.

Ik heb een foto gemaakt. Ik vind het zelf een mooie foto, en ik kan me voorstellen dat het bruidspaar deze foto zou willen hebben.

De enige informatie die ik heb is datum, tijd, plaats, en deze foto.

Hoe zou ik dit bruidspaar kunnen terugvinden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

in rome zullen ze toch ook wel een burgerlijke stand hebben waar je kan informeren? er zullen die dag heus geen hordes mensen met een oosterse naam getrouwd zijn. bel ze eens op, en leg je vraag voor. je moet wel je talen spreken natuurlijk ;) succes!

De makkelijkste manier lijkt me om een mail te sturen aan de gemeente Rome en hierin de foto mee te sturen en hen je verzoek uit te leggen. Ik denk niet dat zij je het adres van het bruidspaar gaan geven, maar wellicht willen ze je mail met de foto doorsturen aan hen. (mooie foto trouwens)

Juist omdat het een Japans stel is denk ik dat zij al duizend foto's hebben van deze dag.... Toegevoegd na 3 minuten: En dan waren ze net eventjes in Rome, maar nu weer thuis in Japan.. Als ze hier waren om te trouwen, dan staat het geregistreerd bij de Gemeente. Het kan ook zijn dat ze hier alleen waren voor de foto's. Dat weet ik van mijn Japanse vriendin. Niet ongebruikelijk dat foto's elders worden gemaakt. Bruidsjurk in de koffer en go. En Japanners hebben vééééél foto's... Ik denk dat er heel veel moeite moet worden gedaan met een grote kans op geen resultaat.