Iemand verkoopt een boek 2e hands op bol.com. Boek wordt niet betaald, en veel te laat teruggestuurd, zichtbaar gelezen, wat te doen?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dat is behoorlijk schofterig van de 'koper'. Uiteraard is dit niet de bedoeling. Ik denk dat je het beste even contact op kunt nemen met de klantenservice van Bol.com om hen dit te melden en te vragen wat er aan deze 'koper' gedaan kan worden. De klantenservice is telefonisch bereikbaar: - maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 21.00 uur - zaterdag van 10.00 tot 16.00 uur - zondag van 12.00 tot 16.00 uur Het telefoonnummer is 0900 – 2025 438 (€ 0,15 pm)

Bronnen:
http://www.bol.com/nl/m/klantenservice/con...

Hoihoi, inderdaad niet netjes van de koper... Maar om kort door de bocht te komen: Ik denk dat Bol.com niet veel voor je doet, omdat vaak zulke sites zeggen dat het risico voor jouzelf is wanneer je iets (ver)koopt... Tenminste, bij Marktplaats is dat wel zo... Zij zijn niet aanspraakelijk voor zulke voorvallen... Veel succes en ik ben heel benieuwd of bol.com reageert

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100