Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan je woordvoerders van diverse bedrijven te pakken krijgen als jezelf een eigen nieuwsbericht publiceert?

Ikzelf ben enige tijd geleden begonnen met een nieuwssite waarop ik zelf nieuws publiceer. Echter nu vroeg ik me af, hoe kan je contact krijgen met woordvoerders van diverse organisaties, om diverse feiten te weten te komen wat er in de actualiteit gebeurd, en om er meer duidelijkheid over te kunnen krijgen.
Hoe doen andere media zoals NOS Nieuws, RTL Nieuws, Nu.nl, Tweakers etc dit?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
653

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

De grote media stations hebben grote teams mensen die het nieuws achterna jagen. Een grote bron van media info is reuter.

De meeste bedrijven hebben naast gewone contactpunten en vaak ook een media afdeling welke je zou kunnen benaderen voor meer informatie.

Alle bronnen betekenen wel: Het kost tijd.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Door een goede, intensieve band op te bouwen met die woordvoerders. Ze zullen in het begin misschien een beetje terughoudend zijn, maar als ze merken, dat je hun woorden letterlijk citeert, en er niet een eigen draai aan geeft om jouw standpunt kracht bij te zetten, zullen ze wel loskomen....
Nieuwsweergave dient natuurlijk objectief te gebeuren, anders moet je een opinie-site openen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding