Wat voor leerweg moet ik hierna volgen? uitleg lezen graag
Ik ben 15 jaar en ben vorig jaar blijven zitten in 3 mavo, nu moest ik dit jaar dus de 3de opnieuw doen maar ik ben getroffen door een angststoornis, hyperventilatie al die zooi, ik ben heel weinig naar school geweest en loop heel veel achter het is nu bijna het einde van het jaar en mijn school geeft geen duidelijkheid over mijn toekomst, ik wordt binnekort opgenomen in een centrum voor jongeren met angststoornissen, maar toch blijft de inspecteur in me nek hijgen
als ik weer in staat ben om mijn normale leven te lijden moet ik dan naar de mbo niveau 1 (geen middelbareschool diploma oftewel ik wordt van school getrapt) of kan ik dan weer op mijn oude school voor de 3de keer mavo 3 doen om uiteindelijk naar mbo niveau 4 te kunnen.
Ik ben een beetje wanhopig er wordt telkens gedaan of ik er zelf voor kies dat ik dit allemaal heb de inspecteur heeft zelfs de kinderbijslag afgepakt omdat ik niet naar school kan ( net of ik dan opeens geen angst meer heb en me leven weer kan oppakken)
ik zou wel 100 boetes willen betalen als ik daardoor weer mijn leven terug kan krijgen maar dat snapt deze belachelijke regering denk ik niet.
Ik hoop dat jullie dit lange ingewikkelde verhaal snappen en hopelijk iets kunnen vertellen over ik het ver met mijn LEERWEG moet
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.