Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is het mogelijk om een kopje koffie te drinken met je favoriete acteur? Of hebben deze mensen veelal een te druk leven?

Toegevoegd na 32 seconden:
zoals een brad pitt of cameron diaz

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
597

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ja dat is mogelijk , acteurs zijn ook maar gewoon mensen. Alleen schat ik de kans klein in.

Als brad pitt 2x per dag koffie drinkt een jaar lang.
Zal hij vast wel 1x van die 730kopjes koffie niet alleen
zijn.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het ligt er natuurlijk aan wie het is, maar ik geef 1 tip mensen als nick en simon etc kun je allen inhuren om bijvoorbeeld een kopje koffie mee te drinken. Helaas betaal je hier wel schofterig veel geld voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals hierboven al aangegeven zijn diverse artiesten gewoon te boeken. Bij bijvoorbeeld een boekingskantoor als Jan Vis kun je bekende mensen inhuren (http://www.janvis.nl).
Voor Amerikaanse bekendheden lijkt me dit iets lastiger.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wordt een duur kopje koffie....
Want je zult ze gewoon moeten inhuren, en dat kost heeeeeel veel geld.

Als ze het gratis deden, zouden ze een hele sloot koffie moeten wegwerken elke dag, zo veel fans als dat zouden willen, dus daar beginnen ze natuurlijk niet aan. En bovendien zijn het gewone mensen, die ook wel eens rustig aan de koffie willen zonder hysterische fans die hun de hemd van het lijf vragen...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding