Deze?
Heb er nog nooit van gehoord :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
De Henk en Ingrid die ik ken zijn twee alleraardigste, buitengewoon ongevaarlijke, mensen met Down Syndroom en een wit tuinhekje.

Toegevoegd na 58 seconden:
En de namen hadden hun ouders gekozen, vermoedelijk uit een boekje, maar het kan ook vernoeming zijn geweest.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ze zijn heel lief en ze doen alles wat je van ze vraagt als je erbij vertelt dat het voor hun heel goed is.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
snap de min niet en vind je antwoord erg leuk dus een + erbij :)
Ik ken een Henk en Ingrid van naam. Henk en Ingrid zijn vrienden van Geert. De vijanden van Geert praten met dure woorden en Geert wil dat Henk en Ingrid alles snappen. Daarom praat Geert altijd heel simpel tegen Henk en Ingrid.
Geert woonde vroeger in Venlo, dus ik denk dat Henk en Ingrid daar ook vandaan komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hahaha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+1 hihi
Geert Wilders heeft de namen bedacht om synoniem te staan voor dé gewone doorsnee Hollander.

Henk en Ingrid mogen vooal niet de dupe worden van Rachid en Fatima.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doe niet zo saau
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volkomen correct antwoord. Hoe absurd het ook is ;-)
+
Henk is mijn oom en Ingrid is zijn enige dochter die nu in Duitsland woont met haar man en hebben daar een hotel. het is het leukste nichtje wat ik heb.

ze komen uit Breda, de Pottenbakkersstraat om precies te zijn. de naam van mijn oom is verzonnen door zijn ouders en Henk en mijn tante hebben de naam Ingrid bedacht/gekozen voor hun dochter/mijn nichtje.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze heten in het echt Rachid en Samira, maar kregen met zo veel negativiteit te maken dat ze hun namen veranderd hebben in Henk en Ingrid. Nu hebben ze allebei een leuke baan, een huurwoning in een witte wijk en een kindje op komst.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
rose
12 jaar geleden
Ook leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet niet te vermelden dat ze in een vinexwijk wonen +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
vergeet niet te vermelden dat ze in een vinexwijk wonen +
Henk en Ingrid zijn de allerbeste vrienden van Sjonny en Anita.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lol
Ingrid is mijn ex buurmeisje en Henk is mijn zwager, maar met elkaar hebben ze niets.
Wel hebben ze beide een fiets.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Grappige combinatie, want dat zijn toevallig ook mijn overburen.

Maar jij bedoelt de namen gegeven door Geert Wilders. Deze nemen staan voor de gewone NL-er.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Henk en Ingrid zijn namen die zo rond 1970 veel aan kinderen gegeven werden. Ik had 2 Henken en 1 Ingrid bij mij in de klas op de (toen nog) lagere school. Henk en Ingrid symboliseren het type huisje-boompje-beestje mensen met 1,4 baan en 2,1 kind waarvan Geert Wilders denkt dat hij ze aanspreekt.

Maar ook:

Henk en Ingrid zijn twee voormalig medestudenten van mij die in 1988 met de studie begonnen zijn en ergens rond 1993 allebei hun doctorandus-titel gekregen hebben. Ingrid heeft daarna volgens mij nog een promotie-onderzoek gedaan. Mensen die, als ik ze een beetje ken, nooit op de PVV zouden stemmen.