wat is de clou van de loi bram moscovitz reclame. ?

Toegevoegd na 3 minuten:
en dan van het artikel in het wetboek.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is de clou dus!

Antwoorden (7)

Er wordt gebruik gemaakt van stereotypering, namelijk dat vuilnismannen niet al te slim zijn, maar dat ze dankzij de LOI opeens over een enorme kennis beschikken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat elke boerenkinkel een studie rechten kan volgen door het LOI.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Moet je eens op de site van centraal beheer Achmea kijken. Daar is zon zelfe reclame geweest waarbij moskowich werd aangereden en die Elfde handeling deed(de hand in de nek)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
(Ook al is het geen antwoord, en hoort het dus in de reacties thuis.)
Hij voeld opeens zogenaamd wetnr. Nog wat opkomen. Eerst was er niks aan de hand, maar toen zagen ze dat hij heel rijk was. Nu moet die man veel vergoeden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is met name een exacte copy, dus parodie op een "Even Apeldoorn Bellen" reclame waarbij Bram met zijn vader precies de andere rol speelt, namelijk als 'gewonde' man uit de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die mannen hebben bij de LOI rechten gestudeerd en als die ene door de aanrijding pijn in zijn nek voelt schiet hem ineens een wetsartikel te binnen over letselschadevergoeding.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Allebei de antwoorden die hierboven steeds worden genoemd zijn goed. De reclame is een combinatie van:
a) een parodie op het 'Even Apeldoorn bellen' spotje waarin Moszkowicz het slachtoffer speelt
b) LOI is zó'n goed opleidingsinstituut dat ze zelfs een boerenkinkel tot het niveau van Moszkowicz kunnen opleiden.

De boodschap is: ga ook naar het LOI, want daar kan iedereen alles leren wat hij wil.