Welk benzine station is het aller goedkoopst qua benzine (euro95) ?

Ik woon in sneek. Het zou leuk zijn als je kon vertellen waar die in zich in Sneek bevind :)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (3)

Op internet werd TinQ als goedkoopste genoemd :

Adres

Snekerstraat 9
8701XA Bolsward

http://www.tinq.nl/index.php?section=stations

Het scheelt daar ruim 13 cent/p/liter met de rest van de Nederlandse Tankstations.

Groet:Zoekertje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vandaag heerlijk in België getankt.
€1,53 per liter! Lekker voor je beurs :) (en ook nog een gratis zak paaseitjes erbij gekregen)