35 euro per uur. Infobron: me vader want die is het zelf.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Das dus bruto, daar gaat nog belasting vanaf, ziektekostenverzekering, vakantiegeld, pensioenspaargeld, bedrijfsbus etc etc, met andere woorden, het is geen vetpot...
jc54
13 jaar geleden
Dat is niet alleen bruto, maar ook nog zwart, als beun de haas.
Als je van je werkgever bruto € 35,- per uur hebt, dan kom je per week op €1400,- ofwel zo'n €6000,- per maand.
Dan zit je toch op ongeveer 2 keer modaal, en dat zou dan geen vetpot zijn???????
Het overgrote deel van de Nederlandse beroepsbevolking, moet het met heel wat minder doen.
ronron1212
13 jaar geleden
Zeker een ZZP er.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat klopt, een zzp er. De bovenstaande reacties kloppen wel. Dit was ik vergeten.
Chek de link en vul in!
Dit is zeer varieerend pp.
Leeftijd, opleiding, werkervaring speelt een grote rol.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een metselaar verdient tussen de € 2.500 en de € 3.500 per maand bruto
ronron1212