komt er oorlog?

Alle verhalen over Libië, aanslagen, ellende...Zoveel mensen die zeggen dat de wereld in brand staat... hoe ver zijn we verwijderd van een oorlog? Ik bedoel, er is natuurlijk al in vele landen oorlog, maar zal het ook deze kant op komen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Er is voorspelt dat we nu in het Aquariustijdperk zitten , periode van veranderingen . Egypte, Libie, Jemen . Maar ook rampen Bijv: Japan. Maar ook een economische crisis.
En ga maar door, Het zou dus misschien zomaar kunnen gebeuren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

zolang er religie bestaat en mensen die hun geloof opdringen komt er altijd er weer een oorlog. of dat nu bijna met libie is of volgende eeuw met een ander land dat maakt niet uit. zolang er extremisten zijn is de wereld nog aan het vechten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het klopt gedeeltelijk.Maar eerlijkheid en rechtvaardigheid noopt ons ook dit nog te vermelden: 1,5 miljoen Cambodjanen omgekomen bij pogingen van Rode Khmer om een 'goddeloze' marxistische staat te stichten. En in de officieel atheïstische Sovjet unie zijn er onder de dictatuur van Stalin 'tientallen miljoenen 'mensen omgekomen!
Interesse in nog meer voorbeelden?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In Libie valt gewoon een hoop olie te halen. De VS zal zich er nooit mee bemoeien mits er wat te halen valt. Ik geloof absoluut dat dit een samenzwering is om daar olie vandaan te halen, dat is op dit moment ook het enige wat ze daar in takt laten.
Ha, die Jezzy;

Die oorlog is er allang al, maar neemt niet meer de vormen aan die wij vanuit onze luie stoel verwachten. Lees '1984' maar eens: Orwell was echt helderziend....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar hoef je echt niet bang voor te zijn. In deze contreien is en komt geen oorlog om de eenvoudige reden, dat er geen aanleiding is. In onze omgeving gaat het goed en hier zijn geen leiders aan de macht, die nog meer land willen hebben zoals meer dan een halve eeuw geleden wel het geval was.
In Noord-Afrika en het Midden-Oosten is het nu hommeles, maar dat heeft in de westerse wereld geen invloed, behalve dat men zich er nu mee bemoeit om de gemoederen daar te bedaren en de diverse volken te helpen met het invoeren van de democratie in hun land en de dictatoriale leiders te verdrijven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, natuurlijk komt er weer oorlog. Vredestijd is niets anders dan de tijd tussen twee oorlogen. Dat we al zolang vredestijd hebben is erg lang voor onze geschiedenis. Wanneer die komt, waarover die gaat en hoe lang die gaat duren kan niemand voorspellen. Maar dat hij komt is zeker. Zo is de mens nu eenmaal.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Toch is er hoop dat het nog eens anders zal zijn,miljoenen mensen leren nu reeds naar het volgend beginsel te leven: (Micha 4:3) . . .En zij zullen hun zwaarden tot ploegscharen moeten smeden en hun speren tot snoeimessen. Zij zullen, natie tegen natie, geen zwaard opheffen, ook zullen zij de oorlog niet meer leren.