Ik zal je eens een mooi verhaaltje vertellen wat zich in het begin van de jaren '90 afspeelde in dit Nederland. Een voormalig docent die de politiek in was gegaan met de politieke partij Centrum Democraten kreeg boete na boete voor het feit dat hij vertelde dat 'de allochtoon' die hier niet hoorde het land uit gezet moest worden. Hans Janmaat doelde hiermee onderandere op de vluchtelingen kampen van Joegoslaven (Kosovaren, Serviërs) in Nederland. Die respectievelijk in Oostenrijk, Zwitserland, Duitsland en Belgie al waren afgewezen...
Hier tegenover stond prominent VVD lid Frits Bolkestein die nog net geen 'staande ovatie' kreeg voor het feit dat hij exact hetzelfde zei in de Tweedekamer...
Zowel de Politiek, als het Nederlands Rechtssysteem meet met twee maten. En hier hebben we dan de populariteit van Geert Wilders. Want de regel m.b.t. het opvangen van 'assielzoekers' is namelijk dat deze niet eerder afgewezen zijn in één land van de E.E.G. en/of de latere Europese Unie. En deze regel is er al sinds de oprichting van de E.E.G...
Alleen de populariteit van Geert wilders wordt gedemoniseerd door politiek Den Haag. Omdat Wilders precies die punten benoemt die politiek Den Haag in de doofpot wilt houden. En als ik dan in een documantaire over de IND zie dat een Somalische vrouw in Nederland assiel krijgt. Nadat haar assielaanvraag is afgewezen in Griekenland, Duitsland, Frankrijk en Belgie. Dan vraag ik me inderdaad af, waarom er met 2 maten wordt gemeten!