Soms zie je mensen toeteren als ze in een file staan... Waarom??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
das echt knap dat jij dat ziet !! ik kan het alleen horen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sta je elke vrijdag achter Paultje Pils in de file?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Biertje das de enige goede verklaring! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als je naast iemand rijd, dan is er heeeel misschien een kleine mogelijkheid dat te zien ;)
file..... elke dag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als iemand duidelijk zichbaar op zijn toeter staat te rammen kan je het zien :-)

Het beste antwoord

Die mensen zijn kortzichtig, ze zien alleen maar wat er pal voor hun neus zit. Door te toeteren hopen ze sneller vooruit te komen. Want met dat gaspedaal zal het voorlopig niet lukken. Net kleine kinderen die denken dat ze door heel hard te gaan jengelen hun zin zullen krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

om hun frustratie te uiten! maar het het gaat de file echt niet oplossen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat ze denken dat degene voor hen niet snel genoeg verder rijdt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pure frustratie, vaak zijn dit mensen in tijdnood die van mening zijn dat anderen niet goed rijden, en ze denken zo er langs te kunnen komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Per ongeluk...in slaap gevallen en het hoofd...op de claxon!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
leuk +!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha!
Nou soms gewoon om dat ze geen zin hebben in file maar ook soms als iemand bijvoorbeeld naar rechts gaat maar dan ziet die gene het niet en dan kunnen ze ook toeteren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine correctie, dat zie je niet maar dat hoor je.
Het is een lawaai maken om niets maar ik denk dat het uit verveling en ergenis gedaan wordt.
Je hebt ook van die gasten die uit verveling in hun neus gaan pulken, ik weet niet wat erger is ;)"
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kleine correctie, dat zie je wel, ik zag ze vanmiddag nog. Ik kon gewoon in de auto naast mij en die erachter kijken. In de auto voor mij zou ik het ook nog kunnen zien. Iemand maakt een bepaalde beweging, als je dan de claxon erbij hoort, weet je het zeker ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het minnetje was btw niet van moi ;-))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja soms is het horen zien en zwijgen en dat minnetje is van mijn minnaar. Een goedlachse Boeddha doet dat niet zonder uitleg ;))"
Geen geduld
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn nou eenmaal mensen die denken dat ze alles in het verkeer kunnen oplossen met hun toeter.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit zijn mensen, die totaal niet in balans zijn, en hierdoor ook niet het moment, en de situatie kunnen accepteren waar ze in zitten, ook al wéten ze, dat ze er op dat moment écht niets aan zouden kunnen veranderen, hoe hard ze ook toeteren, schelden of vloeken.

Als de mensen zich bewuster zouden zijn van hun emoties en daaruit voortkomend gedrag, konden ze zichzelf beter in de hand houden, rustig blijven, en het moment accepteren.

Frustratie lijdt overigens enkel tot nog meer frustratie, het is totaal onzinnig en nutteloos en is ook nog eens slecht voor het welzijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+je voor je reactie ;)"
Stress!
Opzij opzij opzij...we hebben zo'n verschrikkelijke haast...

http://www.youtube.com/watch?v=0FiuDrfu2D8