toen ik de horeca werkte vond ik persoonlijk van wel... iemand zo bewerken dat je krijgt wat je wil.

van die makkelijke meiden/vrouwen (sn#llen eigenlijk) die jongens of mannen gebruikten om aan hun drankjes te komen, of om materiële dingen van de los te peuteren. sommigen konden daar echt heel ver in gaan. (de zogenaamde golddiggertjes)

het is mij echter niet bekend of ze ook gigolo zijn geworden, maar ik heb het donkerbruine vermoeden van niet, maar denk dat sommige 'lovergirls' iemand net zo naar de filistijnen kan helpen dan de loverboys dat kunnen doen. (allen heet het dan 'nare ex' in de meeste gevallen)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was me weer voor! +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gna gna sorry!!!! :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
snullen? :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, mis!!! hahaha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
stelletje klieren zijn wij eigenlijk he :P
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
heus niet!! :O)))
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ok je hebt gelijk ( gekken moet je altijd gelijk geven)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij deze!
je hebt gelijk dat je gelijk geeft hoor
:OP

Andere antwoorden (3)

Jep zelfde als loverboys maar dan vrouwlijke variant,, t komt niet vaak voor maar t kan
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja, dit zijn meisjes die meisjes in de prostitutie ''helpen''. voor meer informatie: zie bron!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Oh absoluut!
Kan me nog een documentaire herinneren waarbij meisjes die onder een loverboy stonden vor dezelfde loverboy meisjes moesten ritselen.

Deze meisjes pakte dan de meisjes zonder vriendinnen, die gepest werden in de klas enz en gaven ze aandacht, gingen met ze uit, leende kleding, kocht make up voor der en uiteindelijk vertelde dat meisje dan dat ze in de prostitutie zat en dat ze het ook eens moest proberen. Zo raakte 't andere meisje dan ook weer on contact met die loverboy en zo bleef dat balletje door rollen.