Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wordt etenstijd om 18:00 uur als vroeg gezien voor een buitenlander in het algemeen?

Naar aanleiding van mijn vraag of 18:00 uur vroeg is voor buitenlanders om te eten, die verwijderd was omdat het te breed geformuleerd was, probeer ik het op een andere manier te vragen.

Wordt etenstijd rond 18:00 uur in het algemeen vroeg gezien voor buitenlanders? Ik sprak met iemand uit Brazilië die normaal etenstijd heeft om 21:00 en om 18:00 aan de middagkoffie zat. Om 18:00 uur eten vond ie wel erg vroeg.

Uiteraard eet iedereen op een verschillend tijdstip, maar gewoon gemiddeld genomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik eet om 5 uur al...

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Het is vaak afhankelijk van het klimaat. In warme landen wordt vaak tussen de middag een lange siësta gehouden. Daarna werkt men weer tot een uur of 7-8 door. Het is dus niet zo gek dat je dan pas om 9 of 10 uur aan het eten toe komt.
(Lees meer...)
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik als turk... 6 uur is echt veel te vroeg dan weet ik zeker dat ik om 10 uur het zelfde bord eten van 6 uur nog een keer eet we moeten echt ongeveer tussen half 8 en 9 avond eten eten anders gaan we met een leeg maag naar bed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mensen uit zuidelijke landen is om 18.00 uur eten behoorlijk vroeg. Met name op de Balkan eet men ongeveer om 20.00 uur.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding