Wordt etenstijd om 18:00 uur als vroeg gezien voor een buitenlander in het algemeen?

Naar aanleiding van mijn vraag of 18:00 uur vroeg is voor buitenlanders om te eten, die verwijderd was omdat het te breed geformuleerd was, probeer ik het op een andere manier te vragen.

Wordt etenstijd rond 18:00 uur in het algemeen vroeg gezien voor buitenlanders? Ik sprak met iemand uit Brazilië die normaal etenstijd heeft om 21:00 en om 18:00 aan de middagkoffie zat. Om 18:00 uur eten vond ie wel erg vroeg.

Uiteraard eet iedereen op een verschillend tijdstip, maar gewoon gemiddeld genomen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.4K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik eet om 5 uur al...

Het beste antwoord

Het is vaak afhankelijk van het klimaat. In warme landen wordt vaak tussen de middag een lange siësta gehouden. Daarna werkt men weer tot een uur of 7-8 door. Het is dus niet zo gek dat je dan pas om 9 of 10 uur aan het eten toe komt.
bamibal
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik als turk... 6 uur is echt veel te vroeg dan weet ik zeker dat ik om 10 uur het zelfde bord eten van 6 uur nog een keer eet we moeten echt ongeveer tussen half 8 en 9 avond eten eten anders gaan we met een leeg maag naar bed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor mensen uit zuidelijke landen is om 18.00 uur eten behoorlijk vroeg. Met name op de Balkan eet men ongeveer om 20.00 uur.