Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (6)

om de 2 landen als vriend tehouden
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
uit de kranten begreep ik dat er ook een flinke handelsdelegatie meekwam.
economische belangen dus.
(Lees meer...)
Rieneke1
14 jaar geleden
Koningin Beatrix, prins Willem-Alexander en prinses Máxima bezochten Oman eerder deze maand. Het officiële bezoek werd afgeblazen in verband met de onrust in het land, maar de koninklijke familie besloot daarop tot een privébezoek.

Ze waren dus uitgenodigd door de sultan voor een etentje bij hem thuis.
[Ik denk niet dat het een diner was, want er zal wel geen wijn geschonken zijn].

En nu heeft de sultan van Oman het parlement in zijn land wetgevende macht toegekend. Dat deed hij per decreet na weken van betogingen in het Golfstaatje.

Misschien heeft Beatrix wel gezegd: jongend doe dat nou maar, dat is beter voor iedereen.

En nu zijn er dus een paar belangrijke economische contracten voor Nederland toch doorgegaan.

Allemaal politiek dus.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om haar klus als freelance sales supporter uit te voeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gestuurd door de industriële lobby die deze rechtse regering voor haar karretje spanden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik denk om ervoor te zorgen dat wij, Nederlanders, straks nog wél olie hebben...waar bij anderen straks de kraan dicht gaat....
Een beetje de "banden aanhalen" met landen die wij nodig hebben dus.

Dat denk ik. Maar ja wie ben ik.
Niemand weet het eigenlijk echt, waarom ze nou ging. Onder het mom van een privé diner worden wij hier flink voor de gek gehouden.

Politiek is en blijft politiek, het is een (smerig) spel. Wij staan meer aan de zijlijn, en krijgen alleen te horen, wat de overheid wil dat we horen en enkel de schone schijn te zien.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing