Ik ben 20 jaar en zit doordeweeks in de avond thuis. Wat kan ik gaan doen?

in het weekend ga ik op stap met vrienden en overdag werk ik. Maar ik ga niet meer buiten hangen etc.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (10)

Ga op een vereniging, sportclub of wat dan ook
of doe vrijwilligerswerk
anneliez
13 jaar geleden
Ga je nickname aandoen: meld je aan bij een voetbalclub. (of gewoon een andere sportvereniging).

Lekker 's avonds even de werkstress eruit zweten. Nuttig en leuk.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sudoku's oplossen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
saaaaaaaaaai
Kimath
13 jaar geleden
sudoku's zijn leuk, doe ik vaak in de trein :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dan zit je nogsteeds thuis ;)
Kimath
13 jaar geleden
waarom moet je per se de deur uit? een lekker avondje thuis is toch ook heerlijk relaxed?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij zit elke avond al thuis zegt de vragensteller, dus een lekker avondje thuis is niet echt wat 'ie zoekt denk ;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan moet-ie duidelijker zijn.
Ik zou gaan fitnissen(abbonoment nemen) het geeft en goed gevoel en je krijgt er een mooi lichaam van
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek een nieuwe hobby, bijvoorbeeld tekenen, en ga ie daarin verdiepen. Tekenen kan bijvoorbeeld heel leuk zijn als je goed bent, het kost natuurlijk ook tijd. Als je heel goed bent kan je er misschien ook nog wat mee bijverdienen ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nodig wat vrienden uit, ga na het dichtstbijzijnde veldje en ga lekker 10en of latje schieten ofzo
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eén bibliotheek-avond.
Nieuwste tijdschriften doornemen.
Dvd 's bekijken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben 20 en zit alleen thuis naast het werk.

TV kijken, spelletjes spelen...Altijd leuk tijdvermaak:)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou s' avonds een avondopleiding doen naast je werk om zo je maatschappelijke positie te verbeteren. Het is even doorzetten, maar je krijgt er ook veel voor terug. Veel succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste advies!
Allemaal goeie tips hier!

Weet je voor jezelf of je iets actiefs wilt doen, in de vorm van lichamelijke inspanning? Of wil je iets met je hoofd doen, zoals studie of lezen.
't Is maar net waar je 's avonds nog de puf voor hebt.

Je kunt het ook combineren. En sportief, in wat sportschoolbezoeken of zelf sporten èn iets aan studeren doen. Thuisstudie of Volksuniversiteit. 5 avonden tijd, zo doordeweeks.

Je kunt het ook zoeken in vrijwilligerswerk. Niet elke avond, maar bijvoorbeeld een vaste avond. Een jeugdclub begeleiden, bij sport assisteren (voetbal), iets met ouderen in een verzorgingstehuis.
Dat staat altijd goed op je cv!