Kim Jong-un zou zijn opleiding in Gümligen bij Bern in Zwitserland aan de International School of Berne hebben genoten, waardoor hij kennis heeft van Duits, Engels en Frans.
AlphaLimaSierra
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij heeft op een chique school in Zwitserland gezeten. Zo komt het dat hij vloeiend Duits spreekt (hij moest daar een speciale taalcursus bijwonen voor studenten die slecht Duits konden), en de basis van het Frans en het Engels beheerst.
Amadea
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Opvallend dat veel van deze lieden eerst hun opleiding in het democratische Westen volgen om vervolgens de opgedane kennis te gebruiken om zich tegen het westen af te zetten.