Hoe vraag ik een geheim telefoonnummer aan?

Hebben momenteel een KPN abonnement. We krijgen 'lastige telefoontjes'. En kan het bestaande abonnement overgezet worden? Kan het snel in werking treden? Bvd.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (3)

Dit is een goede vraag voor de servicedesk van de KPN:

http://www.kpn.com/klantenservice.htm

Toegevoegd op 29-06-2009 22:14:43
In de bron een link naar het officiële antwoord van de KPN als je zoekt op geheim nummer. Ik hoop dat je daar wat aan hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is voor jou eerst zaak snel geholpen te worden.
Stalking komt vaak voor. De KPN kan je daar bij helpen.
Neem contact met ze op. Ze gaan dan je lijn monitoren. De stalker krijgt dan bericht van KPN dat ie op moet houden, en dat er anders stappen volgen. Bij dat contact kun je ook vragen om een ander nummer. De meeste mensen willen dat niet, maar het is wel een goede oplossing. Bij het nieuwe nummer gewoon 'geen gidsvermelding' aanvragen.
14 jaar geleden
Ga even naar de "Primafoon" en vraag daar een geheim nummer aan. Je moet daar tekenen voor de opdracht en dan weet je zeker dat alles goed gegaan is...

Het achterhalen van geheime telefoonnummers is met sites als 'ikhebje.nl', 'Omgekeerdzoeken.nl', 'Voelspriet.nl', 'Wieowie.nl' niet erg moeilijk...