Welke taal staat er op de voedselverpakkingen in Suriname?

Aangezien de rest van Zuid-Amerika Spaans en Portugees spreekt en Suriname Nederlands, vraag ik me af welke taal er op hun producten staat.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

Nederlands en bij geimporteerde producten ook spaans en/of portugees en ook vaak engels, zeker als het uit Guyana komt. Of frans, als het spul uit frans-gyana komt..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De taal van het land van herkomst van de goederen.
Maar zoveel voorverpakt voedsel wordt er niet gebruikt in Sranan.