Hoelaat? wordt het licht, dezer dagen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Wil gaan fotograferen morgen vroeg, tussen de bomen in het bos...

Toegevoegd na 13 minuten:
ik ben nieuw hier & weet nie hoe een reactie te plaatsen, bedankt iedereen voor de moeite!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.4K

Antwoorden (4)

Rond 07:00 is het al redelijk licht.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dan krijg je dit resultaat. Heb ik twee jaar gelden gemaakt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hier heb je een hele mooie tabel!
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/weersverwachting/zonsopkomst_zonsondergang.htm
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, dat bedacht ik me ook.. Volgens mij wordt het ongeveer een kwartier voor de zon op komt licht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Check deze bron!
Een tabel met alle tijden voor 2011 van de zonsopkomst
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amadea
13 jaar geleden
Dat heeft MissNestle al gemeld.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Klopt, ik zag het te laat. Sorry! de credits zijn voor MissNestle!