Als de koninklijke familie skiën is in Lech, zouden ze dan ook, net als alle anderen, moeten wachten bij de lift?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

De koninklijke familie zal zoveel mogelijk proberen geen voorkeursbehandeling te krijgen bij allerlei zaken, zoals wachten op een lift. Want dat is niet zo goed voor het imago van het KH.

Maar de mensen om de koninklijke familie heen, zoals beveiligers, zullen van geval tot geval bekijken of dat voor de veiligheid verantwoord is. Als er 3 andere mensen daar ook wachten, zal de majesteit netjes op haar beurt wachten, en als er tientallen mensen staan te wachten, dan wordt er voor gezorgd, dat er niet gewacht hoeft te worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ja natuurlijk, ze willen in Lech niet anders zijn dan de gewone burger. Ook de kinderen van de koninklijke familie moeten leren wat wachten is. Dit is heel normaal in de opvoeding van een kind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als ze de hele zooi niet hebben afgehuurd waarschijnlijk wel ja....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee ze hebben een speciale "gouden lift"....